loading...
پاتوق زیست شناسان
parviz بازدید : 111 سه شنبه 02 خرداد 1391 نظرات (5)

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم

همه تن چشم شدم  خیره به دنبال تو گشتم.....

شوق دیدار تو لبریز شد از جام وجودم.....

شدم آن عاشق دیوانه که بودم..........

در نهان خانه ی جانم شوق دیدار تو درخشید........

باغ صد خاطره پیچید.........

یادم آمد که شبی باهم ازآن کوچه گذشتیم.......

پرگشودیم و درآن خلوت دلخواسته گشتیم..........

ساعتی بر لب آن جوی نشستیم......

تو همه راز چهان ریخته در چشم سیاهت........

من همه محو تماشای نگاهت............

آسمان صاف وشب آرام......

بخت خندان و زمان رام................

خوشه ی ماه فرو ریخته در آب.......

شاخه ها دست بر آورده به مهتاب............

شب وصحراو گل وسنگ...........

همه دل داده به آواز شباهنگ.......

یادم آمد تو به من گفتی از این عشق حذر کن.............

لحظه ای چند بر این آب نظر کن............

آب آیینه ی عشق گذران است..............

تو که امروز نگاهت به نگاهی نگران است..............

باش فردا که دلت بادگران است.............................................................................

تا فراموش کنی چندی از این شهر سفر کن.............

باتوگفتم حذر از عشق ندانم سفر از پیش تو هرگز نتوانم..........نتوانم!

روز اول که دل من به تمنای تو پر زد............

چون کبوتر لب بام تو نشستم............

تو به من سنگ زدی من نه رمیدم............نه گسستم

رفت در ظلمت غم آن شب و شب های دگر هم...........

نگرفتی دگر از عاشق آزرده خبر هم..........

نکنی دیگر از ان کوچه گذر هم..........

بی تو اما به چه حالی من از آن کوچه گذشتم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط خزان در تاریخ 1348/10/11 و 13:21 دقیقه ارسال شده است

میری کوچه مواظب باش

این نظر توسط ايلديريم در تاریخ 1348/10/11 و 16:50 دقیقه ارسال شده است

اين تن بميره واقعا برگرفته از گذشته خودته؟؟شکلک

این نظر توسط messi در تاریخ 1348/10/11 و 22:59 دقیقه ارسال شده است

پرویز اگه شعر رو درو دیوار این شهر محمد زارع نشنیدی حتما گوش بده اگر هم نداری بیا از خودم بگیر .
thanks for the text

این نظر توسط saghi در تاریخ 1348/10/11 و 22:40 دقیقه ارسال شده است

پرویز جان شعرت قشنگ بود ممنون.راستی عیب نداره زیاد غصه نخور اون کوچه نشد یه کوچه ی دیگه

این نظر توسط alireza در تاریخ 1348/10/11 و 20:02 دقیقه ارسال شده است

دمت گرم پرویز جون خیلی باحالی عسقت منو کشتهشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 699
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 72
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 78
  • بازدید ماه : 158
  • بازدید سال : 426
  • بازدید کلی : 66,938