loading...
پاتوق زیست شناسان
parviz بازدید : 9 یکشنبه 25 اسفند 1392 نظرات (4)

دوش دیدم باد را که به دستش کوزه بود

بر همه اندام کوزه تخمهای سبزه بود


گفتمش سبزه چرا کاشته ای؟

تو در این خزان چه پنداشته ای؟

 

گفت بیهوده گفتار مشو چون واعظ

خیز و زن تفآلی بر حافظ

 

خوب رویان زلف خود آزاده کردند در صبا

سحر خیزان پیمان تازه کردند با صبا

 

سرو بالا قامت بستان زتنهایی رهید

چونکه نوزاد چمن بر بستر بستان رسید

 

هرکجا بینی بساط سور و شادی شد به پا

هرکه را بینی بکرد آتش زرتشتی به پا

 

من از این گفتار شدم آشفته حال در خود فرو

تکیه بر دیوار و سرم بر سر زانو

 

گفتم یارب از سرمای بهمن روزهاست می نالم

ترسم آخر غم هجران بدهد بر بادم

 

برخاستم و دیوان حافظ بگرفتم در دست

گفتم ای حافظ تو را قرآن که در سینه هست

 

راز امشب چیست گره بگشای زاین

باز کردم دفتر و شاهد فال شد اینچنین

 

(((زکوی یار می آید نسیم  باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی)))

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط شاهد عینی در تاریخ 1393/01/12 و 11:41 دقیقه ارسال شده است

من نمیدونم اینایی که

“آیا” رو مینویثن “عایا”

“آقا” رو مینویصن “عاغا”

“بله” رو مینویثن “بعله”

دغیغا چی رو میخان صابط کنن ؟

اثلا میخام بدونم کدوم نحذط ثواد عاموضی درث خوندن ؟
-------------

امروز همسایمون یه احوالپرسی گرم کرد

خدا میدونه چن گیگ دانلود کرده نامرد !

این رسم وای فای نوازیه ؟!
-----------

هوا یه جوری شده یکی با بافت و شال گردن و کلاه و بوت میاد بیرون،

یکی با تیشرت و دمپای لا انگشتی

هر ۲ نفر هم رضایت کامل دارن
---------
معنی اصلی wifi میدونی چیه؟

W : where

I : is

F : free

I : internet
-----------

من تا حالا دوبار شکست عشقی خوردم ،

دو بار هم مساوی کردم و سه بار برنده شدم !

الانم با ۱۱ امتیاز تو رده پنجمِ جدول هستم
---------

مردم دارن واسه عید جوری برنامه ریزی می کنن

که هم بتونن کنسرت رو برن ، هم یه سر ونیز رو ببینن

اونوقت من دغدغه ی فکریم اینه که

سریال پایتخت۳ رو جوری ببینم که به باب اسفنجی دیدنم لطمه نزنه تورو خدا به این جک ها بخندید عیدتون هم مبارک

این نظر توسط شاهد عینی در تاریخ 1393/01/12 و 11:30 دقیقه ارسال شده است

لطیفه های خنده دار 93

نصیحت نوروز ۹۳

ﻫﻤﺎﻧﻄﻮﺭ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ ﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻦ که ﺩﻭﺳﺖ ﺩﺍﺭﯾﺪ ﺑﺎ ﺁﺟﯿﻞ ﺷﻤﺎ ﺭﻓﺘﺎﺭﮐﻨﻦ !
------------

فلشم رو تو ماشین جا گذاشتم بابامم با ماشین بیرون بوده !

یهو زنگ خونمون خورد گفتم کیه؟

بابام گفت : منم باز کن زاخار
------

یه بار اومدم کارمو بندازم فردا

بلند انداختم افتاد پس فردا
-----------

یه پرسش از دخدرا داشتم :

واقعن با دهن بسته نمیشه ریمل زد ؟

ینی خدایی در توانتون نیست ؟
------------

برادران رایت بهشون میومد

تو کار پخش و توزیع سی دی و فیلم باشن تا ساخت هواپیما
----------

یکی از بچه ها ازم پرسید به قیافه ام میخوره چند سالم باشه ؟

گفتم : ۲۷ سال

ناراحت شد گفت : ۲۲ سالشه

گفتم : ۵ سال دیگه به حرفم میرسی ، ببین کی گفتم

این نظر توسط messi در تاریخ 1393/01/09 و 14:03 دقیقه ارسال شده است

ماشالله پرویز . به خدا تو حیفی با این همه استعداد قدر خودتو بدون . شعرت هم عالی بودشکلکشکلک

این نظر توسط زارع در تاریخ 1393/01/07 و 18:38 دقیقه ارسال شده است

عالی مثل همیشه .ممنونشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 699
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 25
  • بازدید ماه : 15
  • بازدید سال : 283
  • بازدید کلی : 66,795