loading...
پاتوق زیست شناسان
دانشجو بازدید : 62 سه شنبه 19 شهریور 1392 نظرات (20)
خدایا!

در این هرزه بازار قلب ها و نگاه ها

دل ما را از آن خودت

وچشم ما را

نگران خودت کن
imagesCAJCE5N2.jpg
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط saeed در تاریخ 1392/06/21 و 23:42 دقیقه ارسال شده است

سلام.دوستان نوشتن بااسم خودتون بیاین ولی بازم بااسم دیگه میان.واقعن كه!!من خودم از6م میام البته30م اونجام واسه حذف اضافه میخوام شیمی بردارم بعدشم برمیگردم خونه.بقیه دوستان هم خودشون میدون هروقت خواستن بیان اصلا نیان مرخصی بگیرن!تاحالا هم سابقه نداشته كسی رو واسه غیبت زیادي حذف كنن.

این نظر توسط داودپور در تاریخ 1392/06/21 و 20:27 دقیقه ارسال شده است

سلام خدمت همه همکلاسی های عزیز بچه ها خواهشا هماهنگ باشیدبگید کی میاید ما راهمون دوره بزارید الکی نیایم ممنون از همه

این نظر توسط d در تاریخ 1392/06/21 و 17:56 دقیقه ارسال شده است

لطفا فقط بانام

این نظر توسط bmw در تاریخ 1392/06/21 و 17:50 دقیقه ارسال شده است

من میگم یه پست بزارین در مورد همین شروع سال تحصیلی بعد فقط نظراتی که با اسم افراد کلاسمون هس رو تایید کنید این طوری همه چی مشخص میشه

این نظر توسط هماهنگ در تاریخ 1392/06/21 و 16:08 دقیقه ارسال شده است

عزیزانی که نمیان بااسم نظربدن چه مشکلی دارن حداقل به دوستای نزدیکتون بگید از طرف شمانظر بزارن مشارکت در تصمیم گیری ها حق ووظیفه شماست لطفا تک روی نکرده و نگید که حالا من که واسه حذف اضافه باید برم بعد حذف اضافه هم لیستا امادست وهر کی نیاد غیبت خودشو میخوره به ما ربطی نداره .این جور نگرشها دوراز معرفته البته امیدوارم که دوستان معرفتشون رو نشون خواهند داد فقط معرفت وخوبیه که بعد از چندین سال در یادهامون خواهد ماند ودیگر هیچ...شکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط همراهی در تاریخ 1392/06/21 و 0:03 دقیقه ارسال شده است

من خودم ترجیح میدادم از31کلاسارو تشکیل بدیم چون دانشگاه یه هفته ترمو کشیده عقب ولی خوب چون اکثر دوستان با6مهر موافقن منم 6مهر میرم بااکثر خانوما صحبت کردم راضیند به غیر از یه عده قلیل اونام اگه خواستن برن چون اجباری براشون نیست فقط خواهشا اونایی که چه از طریق اس ام اس چه تلفنی یاازطریق وب نظرخودشون رو اعلام کردن روحرفشون وایسن دوستان مخالف هم که البته حق هم دارند بهتره باجمع کنار بیان لطفا .تاجایی که اطلاع دارم بچه های 89 هم اکثرا 6مهر میرن

این نظر توسط همراهی در تاریخ 1392/06/20 و 23:56 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستان .یه تعیین تاریخ این حرفارو نداره که؟

این نظر توسط حاجی زاده در تاریخ 1392/06/20 و 23:50 دقیقه ارسال شده است

yekiجان می دونی علت اون سر دستگیها چیه ،علتش روراستی وشفافیت هس منم می تونم مثل خودتون از پشت پرده ی نام مستعار (نفاق) حرف بزنم وموقع سختی از پشت حرفم فرارکنم واز اون آدم خوبا باشم البته قصد دخالت در این قضیه شروع کلاس رو اصلا نداشتم ،فقط با اصرار دوستان وارد شدم.راه درمان نفاق بلند صلوات فرستادن هست.در هرصورت اگه درحق کسی ظلمی کردم از همین جاعذر می خواهم
















این نظر توسط مرادی در تاریخ 1392/06/20 و 23:18 دقیقه ارسال شده است

سلام دوستای گلم.بیاین از این اول ترمی با هم هماهنگ باشیم و ترم شروع نشده کلاس به حاشیه نکشونیم.بنده هم با 6مهر موافقم.پیشنهاد دوست عزیزم اقای حاجی زاده در مورد نظر سنجی هم عاقلانه وهم عادلانه است.yekiجان شما هم بهتره با اسم خودتون نظر بدین.این طور که بنده اطلاع دارم اقای حاجی زاده تاکید دارند به نظر دوستانی که یا با ایشون در تماس بودند یا تو سایت نظر خودشون رو اعلام کرده اند.

این نظر توسط yeki در تاریخ 1392/06/20 و 23:15 دقیقه ارسال شده است

تحمت=تهمت راستس=راستی


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 141
  • کل نظرات : 699
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 30
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 82
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 88
  • بازدید ماه : 168
  • بازدید سال : 436
  • بازدید کلی : 66,948